30 lipca 2011

Konkurs xD

Witajcie!

Po raz pierwszy od założenia bloga postanowiłam zorganizować konkurs. Zatem do dzieła! Na nowego właściciela czeka przeczytana i zrecenzowana przeze mnie chwilę wcześniej powieść Almy Katsu „Wieczni”. To nowość na rynku, zatem jest o co walczyć! A oto zadanie dla uczestników:

Okładka „Wiecznych” zawiera w sobie pewną myśl – Miłość silniejsza niż śmierć. Proszę zatem rozwinąć tę myśl w formie eseju. Co należy wziąć pod uwagę? Jak rozumiecie to pojęcie (nie odnosimy się do treści książki) – czym jest miłość, jak ją np poznać i jak o nią walczyć? Ilość argumentów dowolna, może to być Wasza całkowicie wyobrażona, jak i oparta na doświadczeniu opinia.



Format pracy musi się zmieścić między 15 a 20 zdaniami. Praca ma być samodzielna i – jak przystało na esej – subiektywna. Liczy się oryginalność i odpowiednie ujęcie problemu. Komisja, która oceni Wasze prace, składa się z dwóch osób - mnie oraz Charlotte. Czas nadsyłania prac to 15 sierpnia włącznie, wyniki pojawią się około 20 sierpnia i wtedy też wyłonimy zwycięzcę. Jeśli będziemy miały wątpliwości, wówczas możemy zrobić głosowanie, to znaczy prace najbliższe wygranej zostaną przedstawione publiczności i to Wy dokonacie wyboru ostatecznego!

Eseje proszę wysyłać na maila tirindeth@wp.pl z tytułem wiadomości Konkurs Wieczni. Po otrzymaniu każdego maila będę wysyłała wiadomość zwrotną potwierdzającą dostarczenie, zatem jeśli ktoś takiej wiadomości nie dostanie w ciągu dwóch-trzech dni, oznacza to, iż mail zaginął i wtedy proponuję wysłać esej jeszcze raz albo poinformować mnie o tym w komentarzach poniżej. Na końcu każdej wypowiedzi proszę o nick (jeśli nie macie bloga, może być imię). Zwycięzca zostanie przedstawiony na blogu w notce o wynikach konkursu, a także drogą mailową, dopiero wówczas poproszę o adres do wysyłki.

Będę bardzo wdzięczna, jeśli umieścicie powyższy baner konkursu (którego autorem jest niezawodna Charlotte!) na swoich blogach razem z linkiem do tej notki. Dzięki temu więcej osób będzie miało okazję zawalczyć o powieść pani Katsu. A tym, którzy udział w konkursie wezmą, życzę z całego serca powodzenia i czekam na Wasze prace!

Niech prowadzi Was wena twórcza!
Tirin

19 komentarzy:

  1. Postaram się wziąć udział. Wkleję również baner.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zadanie raczej nie dla mnie, ale jeśli pozwolisz, umieszczę info o konkursie na swoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam do pisania esejów się nie nadaję, ale książkę bardzo bym chciała

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się, że esej to bardzo prosta forma wypowiedzi ze względu na fakt, iż to luźna i całkowicie subiektywna forma wyrażania zdania na dany temat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć. Zaprosiłam Cię do zabawy One Lovely Blog Award. Mam nadzieję, że weźmiesz udział :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Książkę posiadam, ale bardzo chętnie zamieszczę info o nim u siebie na blogu w dziale konkursy.
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam tej książki, więc z chęcią wezmę udział w Twoim konkursie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Udziału raczej nie wezmę - ot, brak weny. :( Wstawiłam banner. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna forma konkursu:) Udziału nie wezmę bo mam "Wiecznych" i ich uwielbiam. Co do "Ukąszenia Pająka" to zdecyduj sama, ja absolutnie nie mam jakiś cieplejszych uczuć co do tej książki, choć nie była zła. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy konkurs :) Z chęcią wezmę udział, szczególnie, że już wcześniej miałam ochotę na tę książkę. Banner też wstawię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. A mam pytanie, jeśli można;) Praca zawierająca nieco ponad 20 zdań będzie odrzucana? Pytam, gdyż nieraz mnie ponosi i z ciężkim sercem muszę skracać:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze, szkoda, że wpadłam na tę notkę dopiero teraz. Dodałam już recenzję tej książki na moim blogu i mogłam od razu pod spodem dodać info o Twoim konkursie... No nic, zrobię to jutro, o ile uda mi się wklepać nową recenzję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. April White, wolałabym aby praca mieściła się w 20 zdaniach, ale powiedzmy, że jak będzie 25 to jeszcze może być. Byle nie więcej :)
    Lenalee, nic się nie stało :) Dziękuję wszystkim za wstawianie banera na Waszych blogach :*

    OdpowiedzUsuń
  15. :) postaram się, wolałam się ubezpieczyć;)
    Podoba mi się zakończenie postu:D "Niech prowadzi Was wena twórcza"
    Z mojej strony tylko: amen:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Raczej wezme udział, znaczy jeżeli coś wymyslę :D
    A banner już umieściłam na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Banner jest, esej się pisze. Drugi w moim życiu :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Esej napisany i wysłany. Raczej głupio mi wyszedł, ale mam nadzieję, że nie aż tak strasznie, jak mi się wydaje xD

    OdpowiedzUsuń
  19. To był mój pierwszy i również mam nadzieję, że nie taki straszny :D

    OdpowiedzUsuń

Ten blog tworzę dla Was i każdy Wasz komentarz to dla mnie motywacja do dalszego pisania. Dziękuję, że jesteście tu ze mną! :)