19 lipca 2012

Lipcowy stosik książkowy part 2 & zapowiedzi!

Pierwszy raz w karierze mojego bloga wstawiam dwa stosiki w ciągu jednego miesiąca! Ale postanowiłam zaprezentować Wam zdobycze, które wyłowiłam w wielkiej akcji sklepu Weltbild - wyprzedają setki wspaniałych powieści i to za grosze! Akcja Milion książek na lato -> TU! Szczerze mówiąc to ja już tam nie powinnam w ogóle zaglądać, bo zostanę bankrutem! (albo raczej zostanę bankrutę - w języku fejsbuka :P)

Co upolowałam w ciągu ostatnich dwóch tygodni?

1. "Dom na placu Waszyngtona" Henry James - moja perełka, najlepszy zakup od dawien dawna! Nie dość, że Świat Książki pięknie wydał tę powieść, to jeszcze sama treść jest obłędnie niesamowita, choć bardzo specyficzna. Właśnie czytam, ale nie śpieszę się - tą książką należy się delektować! Obejrzałam już film i pamiętam, jakie ekranizacja zrobiła na mnie wrażenie. A jakie będą moje odczucia wobec książki? Recenzja już wkrótce :)

2. "Podarunek" Cecelia Ahern - bo mnie okładka urzekła :)

3. "Pamiętnik do przyszłości" Cecelia Ahern - słyszałam wiele dobrego o tej książce, więc czemu nie?

4. "W cieniu Pałacu Zimowego" John Boyne - jakoś tak miałam ochotę na coś z rosyjską zimą w tle :) Mówiłam Wam już, że uwielbiam język rosyjski? :P

5. "Czarne wzgórza" Nora Roberts - nie ukrywam, że za tą autorką nie przepadam od chwili, gdy miałam niemiłe spotkanie z jej powieścią Zorza polarna. Coś jednak w tych wzgórzach mnie zainteresowało, więc dam Norze jeszcze jedną szansę ;)

6 i 7. "Villette" Charlotte Bronte (dwa tomy) - postanowiłam zebrać wszystkie dzieła sióstr Bronte, a wydanie tej powieści ze Świata Książki wygląda naprawdę cudnie! Poza tym na okładce pojawiają się prześliczne wyżły - jeden wygląda zupełnie jak mój piesek Kajtek <3

8. "Boska komedia" Dante Alighieri - grzechem byłoby nie kupić za te niecałe 10 zł! I w końcu klasyk - domowa biblioteczka bez Dantego?! Skandal! :P

9. "Nie opuszczaj mnie" Kazuo Ishiguro - coś mnie przyciągnęło do tej powieści - nie wiem, czy to okładka z jedną z moich ulubionych aktorek, czy recenzje w internecie... w każdym bądź razie kupiłam!

10. "Magiczne lata" Robert McCammon - jedyna książka, której nie kupiłam, a którą dostałam - od wydawnictwa Papierowy Księżyc :) Dziękuję temu Panu, który wie, że  to o nim ;) 

I małe zapowiedzi :)

27 lipca 2012 
Yakuza. Bliźniacza krew
Agata Romaniuk
Bellona

Rewelacyjna powieść nastoletniej autorki!

Życie płatnej zabójczyni jest pełne przelanej krwi i nienawiści. To wszystko stało się nieodłącznym elementem życia Namidy, która jako jedyna kobieta zabiła więcej ludzi niż większość mężczyzn w Yamaguchi-gumi. Pod czas jednego ze zleceń jej zdaniem mniej niebezpiecznego ledwo uchodzi z życiem. Chcę dowiedzieć się kim był jej tymczasowy pracodawca, który wystawił ją na pewną śmierć. Niestety jego tożsamość nie jest nikomu znana.

9 października 2012
Czas pomiędzy nami  
Tamara Ireland Stone
Prószyński i S-ka

Nastoletnia dziewczyna zakochuje się  w chłopaku z niedalekiej przyszłości, który potrafi błyskawicznie przenieść ją w dowolne miejsce na świecie. Ta sama wyjątkowa zdolność do podróżowania w czasie i przestrzeni, która ich połączyła, w pewnym momencie ich rozdzieli. Oboje wiedzą, że chłopak będzie musiał wrócić tam, skąd przybył.
Tamara Ireland Stone – szczęśliwa żona i matka (która od czasu do czasu wciela się w rolę superbohaterki), miłośniczka zwierząt, zapalona czytelniczka, amatorka gadżetów technicznych. Nie potrafi żyć bez muzyki. Autorka powieści dla młodzieży. „Czas pomiędzy nami” to jej debiut na polskim rynku wydawniczym, prawa do ekranizacji powieści nabyła wytwórnia CBS Films.

Na koniec piosenka, przy której czasem mam ochotę sobie popłakać. Ot tak, bo jest romantyczna! :)

54 komentarze:

  1. "Magiczne lata" Robert McCammon - właśnie skończyłem czytać, książka naprawdę magiczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod tym czterema kończynami. Rzucaj wszystko i czytaj, bo to genialna książka :)

      A tak w ogóle to gratuluję nabytków i dzięki za ostrzeżenie - na wszelki wypadek będę się trzymała od tej promocji z daleka ;)

      Usuń
    2. Właśnie dojrzałam, że już czytasz :) Cudownych chwil z książką. Jest taka niesamowita, że się wzruszam jak tylko zaczynam o niej mówić/pisać. Źle ze mną ;)

      Usuń
    3. Viv, na razie delektuję się powieścią Jamesa, ale i na dzieło Roberta przyjdzie czas - możliwe, że spędzę z nim przemiły weekend :) Dziękuję i ostrzegam też przed promocją w Znaku - książki po 10 zł :P

      Usuń
  2. Czytam teraz Norę Roberts - tez skorzystałam z tej promocji

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromnie zazdroszczę ci Villette (też mam w planach zakupić tą pozycję) oraz 'Domu na placu Waszyngtona'. Stos śliczny. Życzę miłego czasu spędzonego z książką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Magiczne lata"- ja też chcę tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę się postarać o te Magiczne lata, bo już mam na nie takiego smaka, że nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stos, jak tu się i oprzeć?

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny stosik <3
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No proszę, stosik jak marzenie! Lecę do Weltbilda...:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. miłego czytania, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Magiczne lata to z chęcią bym Ci zabrała :P Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę Magicznych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo, ale to bardzo zazdroszczę Ci dwóch książek! "Boskiej komedii" i "W cieniu pałacu zimowego". Skradłabym Ci je, no ale chyba szybciej będzie jak sama pójdę kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh, "Podarunek" jest genialny. Do tej pory nie jestem w stanie wysnuć choćby jednej hipotezy, która wyjaśniałaby historię zawartą w tej książce. Polecam, polecam, polecam!
    A co do "Pamiętniku z przyszłości" również ciekawe, ale jednak "Podarunek" moim zdaniem lepszy. ;)
    Pozdrawiam i życzę przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ahhh... "Magiczne lata"! Zazdroszczę, bo mam okropną chrapkę na tę książkę ;) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  15. "Nie opuszczaj mnie" to również jeden ze składników mojego pierwszego (i jak na razie ostatniego) stosu :). A poza tym chętnie ukradłabym Ci "Magiczne lata" i siostrę Bronte :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Magiczne lata - bardzo zazdroszczę tej książki, mam zamiar ją za niedługo zakupić.:D W ogóle cały stosik bardzo ładny Bronte, Dante, - fajne pozycje. Ja też muszę dodać stosik, bo trochę się tego zebrało.;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam do udziału w losowaniu książki: "Sinobrody" - Jadwiga Courths-Mahler, które odbywa się na moim blogu.


    Ps. Świetny stosik. ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. Stos super :) Też mnie kusi ta wyprzedaż z Weltbildu, ale póki co dzielnie się trzymam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Droga, w Znaku też promocja - właśnie się spłukałam doszczętnie, kupując trzy książki w promocji po 10 zł. No ale tak tanio, to grzech nie skorzystać... ;)

      Usuń
  19. cudny stos ^^
    "Magiczne lata" to tytuł, na który sama poluję :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Mogę wypowiedzieć się na temat "Nie opuszaczaj mnie". Życzę Ci, abyś miała inne wrażenia niż ja. Miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale zazdroszczę stosiku! Szczególnie ostatniej pozycji ;) A Villette moja mama ostatnio wyporzyczyła w bibliotece i mam zamiar od niej trochę podczytywać ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. "Pamiętnik z przyszłości" - polecam:) Od niego zaczęła się moja przygoda z twórczością pani Ahern i nie żałuję:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładny stosik, ale chyba sama nie pokusiłabym się o żadną z tych pozycji... ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny stosik ;) "Pamiętnik do przyszłości" powinien się spodobać - już pamiętam z niego pół na pół, ale dzięki niemu poznałam autorkę i...troszkę kojarzył mi się z "Pożeraczem snów". Czekam na twoją ocenę :)
    Pochwalam plan skompletowania wszystkich dzieła sióstr Bronte ;) Może i mi się kiedyś uda :)
    Fajnie, że jest już data wydania książki "Czas pomiędzy nami" - od dawna na nią czekam ;)
    Miłego, wakacyjnego czytania !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cassin, właśnie chyba Twoja opinia o Pamiętniku mnie tak przekonała, żeby kupić :)

      Usuń
  25. Piękny stosik:) przyznam się, że nie słyszałam o żadnej książce dlatego też chętnie przeczytam recki:))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie czekając na recenzję, już wrzuciłam Dom na placu... do koszyka. Jestem pewna, że mi się spodoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniała wiadomość, książka jest cudna! Film też polecam, ale najpierw książkę przeczytaj :)

      Usuń
  27. Cudny ten stos - gdybym miała kasę - skompletowałabym identyczny, bo "Nie opuszczaj mnie" miałam już w koszyku, a "Vilette" ze smutku wypożyczyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Och tak ich promocje są niesamowite! Stosu oczywiście serdecznie gratuluję! I nie martw się ja też już bankrutuję =(

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny stos!! Gratuluję zdobyczy:).

    OdpowiedzUsuń
  30. Łoh, dwa stosiki w jednym miesiącu? Ty burżuju ;D A tak poważnie, to ja sobie mówię, że zbieram na Targi, a te promocje miażdżą system i nie mogę się oprzeć! Wczoraj zakupiłam na promocji zaś dwie książki. Rodzicielka mnie z domu wyrzuci, a listonosz znielubi ;D Stosiki ciekawe i czekam na recenzje! Z zapowiedzi kuszą mnie obie pozycje ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie wiem czy mam tutaj kogoś zjechać czy mu dziękować. Tak się powstrzymywałam od tej promocji, tak trzymałam na dystans! Do wczoraj oczywiście. Krótka chwila i w koszyku wylądowały trzy pozycje wśród których znalazł swoje miejsce "Dom na placu Waszyngtona". Jak tak dalej pójdzie to moja przyjaciółka otrzyma na osiemnastkę śliczne, ale puste opakowanie ;P

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też muszę skorzystać z promocji na Weltbildzie, bo naprawdę taką okazję przepuścić... P. Ahern uwielbiam i też bardzo mi się podobają jej książki. Czytałaś "P.S. Kocham Cię"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki nie czytałam, ale widziałam film, który zupełnie mi się nie podobał :( Nie wiem, może kiedyś skuszę się na książkę, ale tak z oporem...
      Niemniej Ahern nie skreślam, bardzo jestem ciekawa Podarunku i Pamiętnika z przyszłości.

      Usuń
  33. No wiesz?! Ja tu zagryzam zęby ze zgryzoty bo już dawno nie kupiłam żadnej książki i próbuje zapomnieć o tym że w Weltbildzie jest taka super promocja, a ty mi tu tak przed samym nosem takimi ślicznościami machasz? Na Katowice trzeb zbierać!
    Ale stosik zacny. Szczególnie "Villette". W moich wielkich planach czytelniczych tez są wszystkie dzieła sióstr Bronte.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fonin, w Katowicach mnie mnie będzie, ale w Kraku to na bank, bo inaczej mnie Sol zabije :P Jedziesz do Kraka? Może będziesz przez Łódź jechała, to razem w podróż ruszymy? :D

      Usuń
    2. Oczywiście jest też opcja, że jeśli będzie dużo osób jechało do Katowic, to nie wytrzymam i podejmę decyzję o wyjeździe w ostatniej chwili, np. w piątek wieczorem, jak to było z targami warszawskimi :P Ale mm nadzieję, że frekwencja dopisze w Krakowie :)

      Usuń
    3. Hmmm... Mnie na dwie imprezy nie stać niestety (no może i by było stać gdybym zrezygnowała z 90% rzeczy na które ucieka waluta z mojego portfela :D). Nie wiem zastanowię się. "Napaliłam" się już na te Katowice...

      Usuń
  34. świetny stos, życzę miłego czytania !

    OdpowiedzUsuń
  35. Miłej lektury Ci życzę;) Przy takich książkach powinna z resztą taka być:D

    OdpowiedzUsuń
  36. super zdobycze, widzę, że wszyscy szaleją na wyprzedażach Weltbild :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pięknie prezentują się te książki, chyba zajrzę zaraz na stronę z tą promocją :) Co do zapowiedzi, to chyba będę polować na "Czas pomiędzy nami" ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  38. Kusi mnie ta promocja i chyba w końcu się złamię, bo widzę, że sporo tam ciekawych książek. ;) Z zapowiedzi najbardziej interesuje mnie "Czas pomiędzy nami". :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Widzę ciekawe książki :D Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Z Twojego stosu czytałam tylko "Nie opuszczaj mnie". Jest świetna! :)

    I właśnie jestem w trakcie czytania "Magicznych lat", tyle, że w starym wydaniu (tylko takie mieli w bibliotece), więc tytuł brzmi "Chłopięce lata". Na razie czyta się świetnie! :)

    http://soy-como-el-viento.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Z utęsknieniem wyczekuję na "Czas pomiędzy nami" :D
    Chętnie też przeczytałabym "Magiczne lata" ;)

    OdpowiedzUsuń

Ten blog tworzę dla Was i każdy Wasz komentarz to dla mnie motywacja do dalszego pisania. Dziękuję, że jesteście tu ze mną! :)