11 grudnia 2015

Wyniki listopadowej wygrywajki :)

Kochani, mam już dla Was wyniki listopadowego konkursu-wygrywajki. Jesteście ciekawi, kto dostanie książkę pod choinkę? :)


W sumie pod konkursowym postem (TUTAJ) zgłosiło się 35 osób. Bardzo Wam dziękuję za tak duży odzew, bardzo mi miło, że tu trafiliście i zechcieliście wziąć udział w tej zabawie. Niestety wylosować do każdej książki mogłam tylko jedną osobę. Mam nadzieję, że te osoby, które nie wygrały, nie zniechęcą się i będą brały udział w kolejnych konkursach – na pewno u mnie takich nie zabraknie :)

A teraz podaję wyniki – razem z fotorelacją z każdego losowania. Najwięcej chętnych zgłosiło się po książkę Poszukiwany Colin Firth, co mnie w sumie nie dziwi, bo też bym o ten tytuł zawalczyła :D Kto zdobył Colina?


KATHERINE PARKER!

Dużym zainteresowaniem cieszyła się również powieść Zew górzystej krainy. Kto wybierze się w podróż do XIX-wiecznej Szkocji?


MONIKA P.!

Trzecią książką, po którą chętnie się zgłaszaliście, okazała się powieść Byłam najlepszą przyjaciółką Jane Austen. Do której z Was trafi ta słodka lektura?


LEXISS MACKADE!

Czas na książki, które nie cieszyły się tak dużym zainteresowaniem, ale daję słowo – warto rzucić na nie okiem. Najpierw Niewyznane grzechy siostry Juany – kto będzie mógł je poznać?


 ANIA D.!

I na koniec książka, po którą zgłosiły się dwie osoby – walka była zażarta :D Kto przeczyta Wybór Sereny?


RANDAKSELA!

Kochani, bardzo Wam gratuluję! Maile już do Was ode mnie poleciały, czekam  3 dni na odpowiedzi z adresami do wysyłki – jeśli w tym czasie się ktoś nie zgłosi, zrobię ponowne losowanie i książka trafi do kogoś innego. Zatem proszę pisać, jeśli chcecie dostać swoją nagrodę. :)

Jeszcze raz wszystkim gorąco dziękuję za udział w moim listopadowym konkursie :)

15 komentarzy:

  1. Aaaa!!! Nie wierzę, w końcu mi się udało! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeee!!! Udało się! Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, udało mi się :) Tylyyle radości :) Już odpisuję na Twojego maila :)
    Pozdrawiam
    Randaksela

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Wielki uśmiech zagościł na mojej twarzy. :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! ;)
    Pozdrawiam serdecznie ;)
    http://ravenstarkbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Już przyszła! :D Nic tylko czytać.

    OdpowiedzUsuń

Ten blog tworzę dla Was i każdy Wasz komentarz to dla mnie motywacja do dalszego pisania. Dziękuję, że jesteście tu ze mną! :)