19 czerwca 2017

Książki, które wzbogaciły moją mini biblioteczkę

Wczoraj wybrałam się do Londynu, by spotkać się z moją kumpelą. I przy okazji odebrać przesyłkę, którą przekazała jej dla mnie moja mama. A było w niej pięć nowiutkich, pachnących książek. I choć wciąż nie przeczytałam tych lektur, które pojawiły się w poprzednim stosiku, już zacieram rączki na poniższe tytuły. Zwłaszcza, że z jednym z nich chyba spędzę dzisiaj całą noc xD


Jedyne wspomnienie Flory Bankswiele pozytywów na temat tej powieści pojawiło się w sieci, a ja wciąż byłam jakaś taka sceptyczna. Aż w końcu Panna Indyviduum napisała taką recenzję, że nie wytrzymałam i od razu zamówiłam powieść Emily Barr. Obym się nie zawiodła :P

Eva, Teva i więcej Tevwygrana w konkursie na blogu Herbatka z książką. Dziękuję! Trochę się boję tej książki, bo oczekiwania są ogromne xD 

Pieśń Jutra na razie przede mną Zakon Mimów, ale mam w planie skompletować całą serię, więc nie było sensu odkładać na później zakupu trzeciej części!

Szóstka wrontak bardzo kocham tę książkę (o czym przekonacie się czytając moją RECENZJĘ), że nie mogłam sobie odmówić posiadania tej serii w wersji papierowej. Wygląda absolutnie obłędnie *_* 

Królestwo kanciarzyz tą książką zamierzam spędzić dzisiejszą noc. Wydanie jest magiczne, piękne i w ogóle WOW, i mam przeczucie, albo raczej pewność, że historia mnie nie zawiedzie. Kazie Brekker, nadchodzę! <3


Poza przesyłką z Polski, kupiłam także książki w angielskim Lidlu – pięć części bajek Beatrix Potter z serii The Peter Rabbit Library. Wszystkie wydane są cudownie i posiadają ilustracje z oryginalnych, pierwszych wydań bajek. Tak więc: Peter Rabbit z ilustracjami z 1902, Jemina Puddle-Duck z ilustracjami z 1908, The Flopsy Bunnies z ilustracjami z 1909, Benjamin Bunny z ilustracjami z 1904 oraz Squirrel Nutkin z ilustracjami z 1903 roku! O tych książeczkach jeszcze będę pisała na instagramie, pojawią się także zdjęcia zawartości, bo naprawdę jest na co popatrzeć ;)

Na razie koniec książkowych zakupów. W październiku wybieram się w odwiedziny do Polski i na pewno będę na krakowskich targach, zatem wtedy będę mogła zaszaleć xD A póki co dobrze by było przeczytać to, co już mam na półkach, prawda? 

A Wy czytaliście którąś z powyższych książek? Jak wrażenia?

16 komentarzy:

  1. Jestem zauroczona tymi książeczkami Beatrix Potter <3 (ehm, raczej ilustracjami :P)

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie życzę udanej lektury Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnej nie czytałam, ale Flory jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadnej z tych książek nie znam, ale "Szóstka wron" mnie kusi bardzo!
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że można taką korzystną przesyłkę do Londynu nadać :)
    Właśnie zabieram się za "Szóstkę Wron" :D Znam autorkę z poprzedniej serii i mam nadzieję, że i ta mnie oczaruje :)
    Pozdrawiam Zakładka do Przyszłości

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę w końcu przeczytać "Szostka wron", czuję, że ta książka będzie wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te lektury jeszcze przede mną :) ładny stosik się z tego zrobił :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Pieśń jutra" zdecydowanie polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szóstkę wron chciałabym przeczytać już od dawien dawna *.* Ale jakoś ciągle nam nie po drodze ;P

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  10. "Szóstka wron" i "Królestwo kanciarzy" są prześlicznie wydane i muszą się cudownie prezentować w biblioteczce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Polecam Florę Banks, bardzo dobra książka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stosiki, mam chęć na ,,Jedyne wspomnienie Flory Banks" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie książki Bardugo już za mną i ja nie jestem ich wielką fanką. W ogólnym rozrachunku mi się podobały, ale miały kilka minusów, które wpłynęły na moją ocenę.
    Natomiast "Pieśń jutra" czeka w kolejce, ale nie mam pojęcia kiedy sięgnę, bo naprawdę dawno temu czytałam drugi tom i chyba będę musiała go sobie przypomnieć, bo inaczej kiepsko to widzę ;P
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. najbardiej zainteresowało mnie jedyne wspomnienie Flory Banks :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Po Twoich licznych zachwytach Bardugo biorę w ciemno ♡
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Ten blog tworzę dla Was i każdy Wasz komentarz to dla mnie motywacja do dalszego pisania. Dziękuję, że jesteście tu ze mną! :)