29 października 2017

Potargowy stosik książkowy!

21. Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie już za nami. Jestem obecnie w Polsce na dwutygodniowych wakacjach, więc miałam okazję wziąć udział w tym wydarzeniu xD Jeśli ktoś z Was był w sobotni poranek na stoisku EpicPage to ta baba w marchewkowych włosach to byłam właśnie ja xD Ale wracając do tematu zakupów - w sumie na targach kupiłam dziesięć książek, a jedną dostałam do recenzji :)  A to nie koniec książkowych szaleństw - od jakiegoś czasu rodzice przechowali dla mnie przesyłki przybyłe podczas mojej nieobecności. I zrobił się z tego całkiem fajny stosik. Oto, co przywiozłam ze sobą z Krakowa i tym samym co zamierzam zabrać ze sobą w podróż powrotną do UK:


Od lewej stosik recenzencko-urodzinowy. Był sobie pies oraz Trilby dostałam w prezencie od mojej kochanej Dzosefinn. Podwieczność 3. Wieczna Prawda, Bez Serca, Consolation Duet oraz Real dostałam od wydawnictwa Papierowy Księżyc :)

Drugi stosik to w całości moje zakupy z krakowskich targów. A więc kupiłam: Jasną Godzinę, Zjawę, Spotkanie w chmurach (trochę spontanicznie bo była za 10 zł, ale autorki zupełnie nie znam), Ciszę (dzięki rekomendacji Sol), Lokatorkę, Pasażerkę (skusiła mnie okładka i opis, który poniekąd przypomina mi troszkę motywy z serialu Once Upon a Time), Braci Karamazow (co za piękne wydanie!), Dwór Skrzydeł i Zguby (ha! Nareszcie Rhysand jest mój!) oraz ilustrowane przygody Harry'ego Pottera - Komnata Tajemnic oraz Więzień Azkabanu. Uff! Nie ukrywam, torby miałam ciężkie!

Z blogowych spraw - mam dla Was przygotowaną recenzję do Podtrzymując wszechświat. Zaspoileruję to, co w tej recenzji napisałam - książka jest niezła xD Stay tuned! :)

8 komentarzy:

  1. Ile ja popełniłam spontanicznych zakupów za +/- 10zl! Juz dawno straciłam rachubę - można tak poznać fajnych autorów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno nie będziesz narzekać na nudę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, ile zdobyczy! Przyjemnych lektur :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bracia Karamazow! <3 Świetna książka! Czytałam wieki temu, ale będę chciała za jakiś czas zrobić sobie powtórkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To nie stosik, to istne stosisko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka ciekawych perełek jest:) Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam stosiki :) Sama mam obecnie ogromny - chyba z 40 książek się składa :)

    OdpowiedzUsuń

Ten blog tworzę dla Was i każdy Wasz komentarz to dla mnie motywacja do dalszego pisania. Dziękuję, że jesteście tu ze mną! :)