26 lipca 2011

"Łaska utracona" Bree Despain

"Grace Divine dokonuje aktu największego poświęcenia, aby wyleczyć Daniela Kalbiego – przyjmuje klątwę wilkołactwa, jednocześnie tracąc ukochanego brata. Kiedy dostaje przerażającą wiadomość od Jude’a, postanawia zrobić to, co konieczne. Grace musi się stać Niebiańskim Ogarem. Próbując za wszelką cenę odnaleźć brata, dziewczyna nawiązuje przyjaźń z Talbotem – nowym mieszkańcem miasta, który obiecuje pomóc jej zostać bohaterką. Ale kiedy stają się sobie coraz bliżsi, bestia ukryta we wnętrzu Grace rośnie w siłę, a związek z Danielem jest zagrożony – z niejednego powodu. Nieświadoma mrocznej ścieżki, na którą wkroczyła, Grace zaczyna się poddawać bestii – nie zdając sobie sprawy, że wróg powrócił, a śmiertelna pułapka już czeka."


Czy przykładna córka pastora może zmienić się w odważną, waleczną bohaterkę? Czy może będzie podatna na wszelkie zło, które spróbuje splamić jej czyste sumienie? Czy wierzymy w dobro tak bardzo, że będziemy stać z boku niewzruszeni i pewni siebie, gdy mrok zapragnie zawładnąć każdą jasną stroną w naszym życiu? Czy jesteśmy aż tacy… naiwni? 

Grace Divine, grzeczna dziewczyna z „Dziedzictwa mroku”, w sequelu powieści Bree Despain ponownie odgrywa kluczową rolę w wydarzeniach. Po przejęciu klątwy na siebie, ratując swojego ukochanego i skazując siebie na wieczną walkę z darem, który może przejąć nad nią kontrolę, Grace zmienia poniekąd swoją rzeczywistość. Lecz mimo to nadal ma przy sobie ukochanego – Daniela, który nie pozwoli, by „ciemna strona mocy” posiadła duszę dziewczyny.

Jednak nagle coś zaczyna się zmieniać. Najpierw dziwny, tajemniczy telefon od Jude’a, brata Grace, a później zagadkowe zachowanie Daniela sprawiają, iż bohaterka zaczyna węszyć. I wtedy w jej świat wkracza tajemniczy Talbot, niebezpieczny i seksowny mężczyzna, który będzie tak całkowicie inny niż Daniel, jak to tylko możliwe. To sprawi, że zarówno związek z ukochanym stanie się problemem, lecz także własna, nieznana do tej pory natura dziewczyny, która wtem da o sobie znać.


Cała recenzja na:



Książkę otrzymałam od Paranormal Books. Dziękuję bardzo!

Ocena blogowa 7,5/10.

A na koniec dodaję TRAILER książki :)
I RECENZJA pierwszej części dla chętnych;) 

16 komentarzy:

  1. Mam tę serię w planach, ale na razie nie nadarzyła się okazja, aby ją kupić.. Ale jak w końcu w padnie w moje ręce, z chęcią przeczytam:)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Już od jakiegoś czasu mam zamiar przeczytać tę serię, ty mnie zachęciłaś jeszcze bardziej :D Muszę gdzieś poszukać tych książek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Może kiedyś zabiorę się za pierwszą część, to później pomyślę nad drugą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza część bardzo mi się podobała i mam nadzieję, że druga nie zawiedzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się doczekać lektury tej książki:) Pierwsza część ogromnie przypadła mi do gustu i mam nadzieję, że z tą będzie podobnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, to pierwsza niezbyt pozytywna "Łaski utraconej" jaką czytam :D Tak się składa, że te rzeczy, na które zwróciłaś uwagę w recenzji, że Cię irytowały, mnie też wkurzają w książkach, więc mój entuzjazm nieco oklapł :P Ale i tak muszę przeczytać i się przekonać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam w planach (dosyć dalekich, ale jednak) przeczytanie pierwszego tomu tej serii, chociaż nie przepadam za paranormalami ;) Zobaczę, może akurat ten przypadnie mi do gustu.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. od jakiegoś czasu mam tę książkę na oku

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam już tyle peanów pochwalnych na temat tej serii, że narobiłam sobie strasznej ochoty. Twoja recenzja jest niemal jak wiadro zimnej wody (na taką pogodę jak teraz ^^'), ale i tak przeczytam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja nadal mam na półce niedokończoną część pierwszą i dwójkę także. Muszę znaleźć na nie czas i sama się określić jeśli chodzi o tą historię. Za długo to odkładałam. Dziękuję za przypomnienie o niej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo słyszę o tej serii, ale nie zabrałam się jeszcze za pierwszą część, ba ! Nawet jej nie kupiłam. Mam w planach i wiem,że prędzej czy później przeczytam obie części, ale to z pewnością nie w najbliższej przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie ta książka zachwyciła i teraz tylko czekam na kolejną część. ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Teraz już wiem na pewno, że sięgnę po "Dziedzictwo mroku". Muszę się tylko do tego zmotywować ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam już za sobą pierwszą część i z zapartym tchem czekam, aż ta wpadnie w moje ręce.;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odrzuciłam część pierwszą tego cyklu zaraz po przeczytaniu opisu (nie cierpię paranormali), ale z każdą kolejną pozytywną recenzją mam na nią coraz większą ochotę. ;)

    OdpowiedzUsuń

Ten blog tworzę dla Was i każdy Wasz komentarz to dla mnie motywacja do dalszego pisania. Dziękuję, że jesteście tu ze mną! :)