12 maja 2012

Majowy stosik książkowy & Warszawskie Targi Książki!

Nadszedł czas na kolejne zdobycze książkowe - w zasadzie najwięcej wyniosłam z Warszawskich Targów Książki, bo aż 11 sztuk :P Tak więc...

1. "Luna" J.R. Rain - zakup własny od Kerach ;)
2. "Mroczny Sekret" Libba Bray - także od Kerach.
3. "Obudzić szczęście" Susan Wiggs - jak wyżej.
4. "Wilczy miot" S.A. Swann - zakup od Naikari.
5. "Zakochani" Lauren Kate - zakup z przeceną z Matrasa - w zasadzie kupione zaraz po Światowym Świecie Książki - na dniach recenzja, bo lektura już za mną.
6. "Delirium" Lauren Oliver - także z Matrasa.
7. "Dracula" Bram Stoker - książeczka ze skrócona wersją Drakuli od Charlotte na urodziny - po angielsku, bym szkoliła język :P
8. "Złodziejka książek" Markus Zusak - od moich przyjaciół Magdaleny i Marcina w prezencie urodzinowym :)
9. "Dotknąć prawdy" Antoinette van Heugten - tak mnie zachwyciły pozytywne recenzje innych Blogerek, że musiałam kupić, a okazja była świetna, bo Gildia sprzedawała niektóre książki po 10 zł! Na Targach oczywiście. I akurat trafiłam na tę książkę ;)
10. "Piter" Szymun Wroczek - także za dyszkę na Targach :D
11. "Mechaniczny książę" Cassandra Clare - 10% rabatu na stoisku Olesiejuka ;)
12. "Uczta dusz" Celia Friedman - od ParanormalBookS do recenzji.
13. "Dzieci Cienie" Margaret Peterson Haddix - na Targach poznałam Panią Joannę z Jaguara i nawiązałyśmy współpracę! I tak właśnie dostałam tę i poniższą książkę do recenzji :)
14. "Wśród zdradzonych" Margaret Peterson Haddix.
15. "Cienie na Księżycu" Zoe Marriott - od przekochanej Pani Edyty z Egmontu, z którą także spotkałam się na Targach :)
16. "Strażnicy Historii. Nadciąga burza" Damian Dibben - także od Pani Edyty, gdyż wcześniej miałam egzemplarz recenzencki i teraz dostałam oficjalny - okładka przeboska!!! A tu RECENZJA!

Tak więc zaszalalam, a to nie koniec, bo jeszcze na dniach przybędą do mnie książki zakupione np. z allegro. Ale to w następnym stosiku za miesiąc :P

A teraz słów kilka (albo kilkanaście) o Warszawskich Targach Książki, które właśnie trwają (11-13 maja). Powiem tak: WOW! Oczywiście nie mogę przeboleć, że nie było stoiska Papierowego Księżyca (jedynie dystrybutor), a do niektórych stoisk ciężko się było dopchać (od 12-tej były już takie tłumy, że czułam się jak sardynka!) Ale od początku: 7.53 - pociąg z Łodzi, ja i Sihh oraz jej kumpela Ala i mama wyruszamy na podbój Warszawy. Za Skierniewicami awaria - pierwszy wagon idzie w odstawkę. Trochę nas to zestresowało, bo nie wyobrażałam sobie tego, by czekać półtorej godziny na drugi pociąg. Ale dojechaliśmy z pół godzinnym opóźnieniem. Byłyśmy więc o 10.30 przed Pałacem Kultury i Nauki, a tam już kupa ludzi!!! Mega zaskoczenie. No dobra, wchodzimy do środka, dołącza do nas Kerach (adminka PB), bilety oczywiście kulturalnie kupione. I co widzę na początek? WIELGACHNE stoisko Olesiejuka! Aż mi się oczy zaświeciły. Poznałam wówczas osobiście Pana Krzysia, z którym współpracuję i od którego dostaję do recenzji książki Bukowego Lasu (Pozdrawiam serdecznie!). Dołącza do nas Fonin - w końcu udało nam się spotkać! Później dalsze rozeznanie - ogólnie mega bałagan, nic nie można ogarnąć, gmaszysko ogromne, pełno ludu, ja nie wiem, gdzie jestem. Docieramy do stoiska Egmontu - jest Pani Edyta! Chwilę rozmawiamy i kieruję się dalej. Razem z Kerach docieramy do stoiska Prószyńskiego, jest Pan Marcin z NF – w końcu mogę go poznać osobiście, a nie tylko przez fejsbuka :D To niesamowite uczucie spotkać ludzi, z którymi się współpracuje - ta współpraca nabiera wówczas innego wymiaru, bo te osoby nie są już nazwiskami w mailach, ale żywymi ludźmi - ciepłymi, sympatycznymi i całkowicie realnymi. Ale okej, lecimy dalej - stoisko wortalu Granice.pl, jest i Pan Sławek! Chwila rozmowy, lecimy dalej. Czy już mówiłam, że ubolewam nad brakiem stoiska Papierowego Księżyca? Nawet nie wiecie, jak bardzo!!! Powiadają, że nie można mieć wszystkiego - jakiś sadysta to wymyślił... Później docieramy do Jaguara, tam poznajemy przesympatyczną Panią Joannę (dzięki Sihh), ja dostaję jakiegoś kopa odwagi i proponuję współpracę :D Wariatka ze mnie :P Lecimy dalej - ponownie Egmont, chwila rozmowy, poznajemy kolejne osoby pracujące w wydawnictwie, następnie ja lecę kupić "Mechanicznego księcia" do Olesiejuka, nabywam trzy mega boskie reklamówki z Fabryki.pl (zdjęcie wyżej - prawda, że teksty boskie? :D), a później... spotkanie z Rafałem Kosikiem. Czy wiecie, że ten facet jest po prostu świetny? Takich ludzi jak najwięcej! Ostatecznie po trzech godzinach przeciskania się przez tłum stwierdziłam, że mam dosyć i dziewczyny także postanowiły się ulotnić. Ogólnie wrażenia są takie - bardzo się cieszę, że dosłownie w ostatniej chwili, bo przedwczoraj, zdecydowałam się pojechać na te Targi. I już nie chodzi o to, że książki były w promocji i się obkupiłam. Chodzi o ludzi. Spotkałam osoby, które kochają książki tak, jak ja, którzy pracują przy i z książkami. I z którymi ja współpracuję. Wspaniale jest móc zamienić nawet trzy słowa, uścisnąć dłoń, uśmiechnąć się i otrzymać uśmiech w zamian. Pozytyw na maksa ;) A na koniec dziękuję wszystkim, z którymi się spotkałam z okazji Targów - Kerach, Sihh, Fonin i Ali - oby więcej takich okazji ^^

Hmm, chciałam jeszcze dodać zapowiedzi czerwcowe, ale nie będę już Was zanudzała. Wkrótce więc co nieco o interesujących premierach. A na dziś kończę uwywnętrznianie się. Dodaję piosenkę. Znowu moi kochani Poeci - nie mogę się od nich uwolnić, a głos wokalisty mnie hipnotyzuje^^ Enjoy! <3


57 komentarzy:

  1. no i mnie ponownie zatkało... tyle książek... no zazdroszczę!! będę czekać na recenzje :) przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  2. i w następny stosie widzę "delirium" a ja nie mogę tego dostać :) teraz niecierpliwie czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowite te Twoje stosiki ;)
    Podkradłabym Ci kilka pozycji ;)

    Strasznie zazdroszczę Ci tego, że mogłaś być na Targach Książki. Szczęściara ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie dlatego kocham targi książki :D Piękne stosisko, gratulacje! A tak z ciekawości, po ile sprzedawali te torby? Bo jutro chyba też się zaopatrzę... :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli zrobiło się zakupy za 50 zł, to torba za free, ale można było kupić każdą za 3 zł - były cztery rodzaje :)

      Usuń
  5. O, jaka masa książek!
    Zapożyczyłabym chętnie Lunę, Wilczy miot i Złodziejkę książek, szczególnie tę ostatnią książkę :D
    O, i Draculę masz, dobra to rzecz, klasyka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Luny i Delirium :)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, czyli wspaniale było na targach :) Na krakowskie też się wybierasz? Na tych będę na pewno, już się doczekać nie mogę :D Trzeba zacząć zbierać kasę, żeby się obkupić ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elen, a kiedy będą krakowskie? Planuję pojechac na katowickie - chyba wrzesień albo październik. Ale o krakowskich też pomyślę ;)

      Usuń
    2. U mnie w Krakowie będą pod koniec października :) Przyjedź, bo warto, planowane jest spotkanie blogerów ;)

      Usuń
    3. A ja słyszałam, że właśnie w Katowicach ma być zlot blogerów ;P Ach, może nawet przyjadę i do Katowic i do Krakowa ;D Bosz, to czas zbierać kasę ;P

      Usuń
  8. Wspaniałe stosiki! Podkradłabym kilka pozycji! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. na delirium mam sama ochote:D
    Tiri powiem Ci ze szalejesz z tymi stosikami:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emily, teraz szaleję, bo w wakacje nie będę kupowała, żeby zaoszczędzić na wrześniowy targ w Katowicach :D

      Usuń
    2. To chyba tez zaczne co nie co odkladac:D hehe

      Usuń
  10. Mega zazdroszczę wyprawy i spotkań i książek! Mam nadzieję, że do Katowic we wrześniu też ktoś się wybierze bo planuję się tam zjawić :D:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę wyprawy na WTK ja mam prawie dzień jazdy do Warszawy. Gratuluję nowych nabytków książkowych.:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny stosik.
    Ja sama czytałam Mroczny sekret i pozostałe dwie książki należące do tej serii i mam nadzieję, że spodobają ci się tak samo jak mi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne zdobycze :)
    nawet nie wiesz jak bardzo chciałam jechać na targi, ale niestety za daleko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Zależy, które. W Gildii wyprzedawali część po 10 zł, niektóre stoiska miały rabaty -10%, inne -25% (jak Egmont) a niektóre nawet -30% (Świat Książki) ;)

      Usuń
  15. Szkoda, że mi się na targach nie udało zjawić :( Bo stosik super, bym Ci chętnie kilka książek zabrała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę Ci możliwości bycia na targach. Moje marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Omg! Dlaczego, dlaczego nikt nie wyciągnął mnie siłą na targi? Nic, że droga zajęła by mi pół dnia skoro, jak widzę, było warto!
    Zakochałam się w torbie pierwszej od lewej. Jeżeli Ci zaginie to już wiesz kto za tym stoi ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. To chyba największy stos, jaki widziałam w blogosferze xD
    Zazdroszczę spotkań, ale na katowickie targi to nie ma bata, muszę się pojawić!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Isadora, poprzedni mój stos był większy - 20 książek :P
      W takim razie mam nadzieję, że w Katowicach się spotkamy ^^

      Usuń
  19. Ooo aleś nazbierała tych książek *_* same perełki moje paczadła widzą. Mechaniczny książę wow Zazdroszczę ! tak wiem zazdrość jest zła generale! ;D
    Fajne streszczenie przebiegu na targach, wyobraziłam sobie jak tam biegasz i się uśmiechałam do siebie ;D
    Na te w Katowicach sama się wybieram! I na te w Krakowie też też =P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sol, no biegałam prawie z wywieszonym jęzorem :P Hahahaha ;D I zazdrość jest zła, więc proszę się jej pozbyć, żołnierzu! I widzimy się w Katowicach, wariatko kochana!!! Nie mogę się doczekać <3

      Usuń
    2. No koniecznie się widzimy i nie ma, że nie! ;D Już się napaliłam na spotkanie kurde, a gdzie tam co do czego no buuu!
      tak jest generale Deth ;D

      Usuń
  20. Ulalala :D ile ładnych książeczek :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Pozazdrościć:) Od dawna nie mam takich stosów, pora to zmienić!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe książki :D Miłego czytania i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe stosy! Wielu książek ogromnie ci zazdroszczę, a "Złodziejkę książek" z przyjemnością widziałabym również na swojej półce gdyż bardzo miło wspominam czas przy niej spędzony :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ogromny stos i świetne torby. Zazdroszczę !

    OdpowiedzUsuń
  25. Zostałaś oTAGowana u mnie! :) Zapraszam i pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gdy widzę takie stosiki, budzi się we mnie niesamowita zazdrość :)

    OdpowiedzUsuń
  27. E, to nie stosik! To stosisko! Aż miło oko nacieszyć :) Spodoba Ci się "Złodziejka książek". No i Targów okrutnie zazdroszczę, tych spotkań z blogerami i okazji cenowych! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie załapałam się, ale że mieszkam w Rybniku, mam baardzo blisko do Katowic.
    Tych targów nie ominę, nie ma takiej możliwości.

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudne zdobycze :)
    Mam nadzieję, że uda mi się kiedyś pojechać na takie Targi jak będą bliżej mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam trylogię Magiczny Krąg Libby Bray i mam nadzieję, że Tobie spodoba się równie gorąco ;)
    "Mechaniczny książę" już za mną, ale emocje nadal pozostały i czekam na twoją relację z lektury!
    Dzięki za świetną relację z targów. Mam nadzieję, że i mnie kiedyś uda się być na podobnej imprezie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zazdroszczę i zdobyczy, i udziału w Targach :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Spać!!! Właśnie wróciłam do domu i umieram ze zmęczenia! Targi były świetne i ciesze się, że ciebie w końcu poznałam. Zastanawiam się nad tymi targami w Katowicach, ale nie jestem na 100% pewna czy będę. Nie wiem czy znów chce mi się tyle czasu najlepsze kąski czekolady od ust odejmować, by uciułać na wyjazd :D. Ale moje szaleństwo nie zna granic, więc nic nie wiadomo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fonin, liczę na Twoją obecność w Katowicach, albo w Łodzi w grudniu ;D

      Usuń
  33. Wow ile książek. Ja niestety nie mogłam być na targach, bo mieszkam daleko od Warszaw, a przyjechać nie mogłam:( Z powyższych książek czytałam tylko Mroczny sekret, więc czekam na jej recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jaacie, ale zakręcona jesteś! :D I co z tą współpracą, mam nadzieję że się zgodzili, bo powiem Ci, za samą odwagę powinni wcisnąć Ci tonę książek w rączki! :D Zazdroszczę p. Kosika, no i poznania tych ludzi! I książki oczywiście świetne również :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ba, że się zgodzili :P I to właśnie od Joanny z Jaguara dostałam dwie części serii Haddix :)

      Usuń
    2. No, to moje gratulacje! :D

      Usuń
  35. Gratuluję licznych nowych nabytków, ale przede wszystkim uczestnictwa w Targach! Ja bardzo chciałam się na nie wybrać, ale dojazd był zbyt karkołomnym wyczynem, nie miałam sumienia rodziców ciągnąć (a pociągiem nie chcieli mnie puścić, "bo mnie okradną";/)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny stosik. Nie mogę doczekać się Twojej recenzji "Cienie na księżycu" bo sama chcę przeczytać.
    Mi pozostaje oczekiwać Targów w Katowicach (będziesz? super!), bo do Warszawy mam niestety za daleko. Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  37. Trzeba było z nami stać w tej kolejce, to też byś miała autograf R. Kosika :D Ale ten śmiech spod barierek był epicki ^^

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękne stosisko! Zazdroszczę tulu wspaniałych tytułów.

    OdpowiedzUsuń
  39. szkoda ze mam tak daleko do Warszawy :( zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne zdobycze! Jestem bardzo ciekawa: "Dotknąć prawdy", "Obudzić szczęście" oraz "Złodziejki książek" :). Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  41. "Złodziejkę książek" już od dawna mam na swojej półce. Powinna Ci się spodobać. "Delirium" też już zamówiłam. Oczywiście czekam na recenzje i życzę miłego czytania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Aż musiałam sprawdzić. Uwielbiam przeglądać stosiki innych. ;) Moja reakcja. : WOW! Dosłownie, prawie spadłam z krzesła xD
    Szkoda, że nie mieszkam w Warszawie, bo wtedy bym mogła w tym również uczestniczyć *-*

    OdpowiedzUsuń

Ten blog tworzę dla Was i każdy Wasz komentarz to dla mnie motywacja do dalszego pisania. Dziękuję, że jesteście tu ze mną! :)