09 maja 2011

"Crescendo" Becca Fitzpatrick

"Crescendo to kontynuacja bestsellerowej powieści Becki Fitzpatrick Szeptem.

Patch to wielka miłość Nory. To także jej Anioł Stróż.
On uratował jej życie, ona wyrwała go z otchłani potępionych. Są sobie przeznaczeni.
Jednak Patch wydaje się zamieszany w niewyjaśnioną śmierć ojca Nory. Dziewczynie grozi śmiertelne niebezpieczeństwo…
Tajemnice budzą niepokój, niepewność przeradza się w strach."


Od wieków ludzie wierzą w anioły, które rzekomo mają chronić śmiertelne istoty przed niebezpieczeństwem, pomagać w dążeniach i działać na korzyść swojego podopiecznego. Ale czy to w ogóle możliwe? Czy warto uwierzyć, że przydzielono każdemu z nas Anioła Stróża?

Nora Grey spędza dużo czasu wraz ze swoim chłopakiem Patch’em (pełniącym też funkcję jej opiekuńczego anioła) i najwyraźniej jest z nim szczęśliwa, przynajmniej dopóki nie mówi mu o swoich prawdziwych uczuciach, a ten nagle zaczyna się dziwnie zachowywać. I tak też  bardzo szybko nastają między nimi momenty pełne niepewności, zabarwione brakiem zaufania, aż w końcu Nora, w zasadzie pod wpływem emocji, dokonuje dramatycznego wyboru, bo przeczuwa, że ukochany ukrywa przed nią ważne informacje. Chłopak jednak nadal chce chronić dziewczynę, gdyż takie jest jego zadanie, ale Nora nie życzy sobie jego pomocy i odmawia. Mało tego, w mieście pojawia się dawny znajomy Nory z lat młodości i bohaterka podświadomie stara się zapomnieć o niepowodzeniu i ściągnąć na siebie uwagę, spotykając się ze Scottem. Ale czarę goryczy przelewa wiadomość, jakoby Patch spotykał się z jej największym wrogiem – Marcie Millar. Nora dostaje więc szału i postanawia się zemścić.

Cała recenzja na:


Ocena 10/10.

9 komentarzy:

  1. Czytałam i uważam że także dałabym max liczbę punktów. Szkoda, że tu tak mało Patcha

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam część pierwszą i nie wiedzieć czemu mocno mnie irytowała, choć paranormal jako takie bardzo lubię ;) Może dam jednak jej drugą szansę?

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze a ja wciąż nie miałam okazji przeczytać tej seri :( Ale teraz po twojej recenzji nie ma mowy żebym dłużej czekała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie czytam recenzji (wybacz! XD) bo chcę jak najmniej przed przeczytaniem wiedzieć o tej książce, czeka koło "Szeptem" już od jakiegoś czasu, chyba będzie czekać na tzw 'suche' dni, kiedy nie będę miała kompletnie co czytać. :D im dłużej będę ją miała przed sobą, tym lepiej! Twoja ocena mówi mi, że warto ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jestem książką zachwycona i niecierpliwie czekam na "Ciszę":)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam i zapewne nie przeczytam w najbliższym czasie, gdyż są dwie serie o aniołach, które wydają mi się warte przeczytania i nie mogę się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz racje książka jest bardzo dobra. Mam nadzieję że "Cisza" będzie na tym samym poziomie, a najlepiej jakby była na wyższym xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsz część była bardzo dobra, mam nadzieję, że drugą również się nie rozczaruje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie pierwsza część była napisana po mistrzowsku. Pełna humoru i trzymająca w napięciu. Druga część była dosyć smutna. Była przytłaczający, bynajmniej dla mnie, ale i tak uważam ją za niezły kawał dobrej roboty.

    OdpowiedzUsuń

Ten blog tworzę dla Was i każdy Wasz komentarz to dla mnie motywacja do dalszego pisania. Dziękuję, że jesteście tu ze mną! :)